Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΣ

2016-02-11_213854

Αρχείο

ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ

2014-09-28_165006

ΙΟΥΝΙΟΣ 2016-Οι εποχες ο τοπος μας η ζωη μας

Με μια καταπληκτική παράσταση έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους οι μαθητές μας στο 2ο  μαθητικο φεστιβάλ θάλασσας του Δήμου μας
υ

ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΜΑΣ ΣΤΟ YOU TUBE

ENGLISH NEWS PAPER

2016-03-06_134202

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΠΡΕΣΒΕΥΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

 

2016-01-28_185915

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ COMIC

Συμμετοχή των μαθητών της Στ΄ τάξης σε διαγωνισμό Comic του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου της Ευρώπης. Δημιουργία Αφίσας με θέμα «Ανθρώπινα δικαιώματα και η Δημοκρατία σε δράση»

Ανθρώπινα Δικαιώματα και η Δημοκρατία σε Δράση

6ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦ.

Το σχολείο μας συμμετέχει στο 6ο Συνέδριο Πληροφορικής ΚΜ, στα πλαίσια του προγράμματος ¨Συνάντηση των εθνών-Τα παιδιά όλου του κόσμου»

Βρειτε μας στο Facebook

Προγραμμα e-twinning !

Πιστοποιητικό συμμετοχής του σχολείου μας στο e-twinning

Παγκόσμια ημερα του παιδιου

ο καιρος στα Μουδανια

ΕΚΠ/ΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ

ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ .
Πατώντας πάνω στην εικόνα θα μεταφερθείς σ΄ενα περιβάλλον «σεισμικό». Μπορείς να διαλέξεις τον ήρωά σου, και τον τρόπο που θ αντιδράσεις κατά την ώρα του σεισμού.
Θα μάθεις παίζοντας και θα παίξεις μαθαίνοντας !!

σεισμικη προστασια -λογισμικο

ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ

Διερεύνηση της μετάβασης των μαθητών/τριών του Νομού Χαλκιδικής στο Γυμνάσιο.
images

ΕΥ ΖΗΝ

Το ΕΥΖΗΝ αποτελεί ένα πρωτοποριακό Πρόγραμμα των Υπουργείων Παιδείας και Θρησκευμάτων & Πολιτισμού και Αθλητισμού, το οποίο υλοποιείται μέσω των εκπαιδευτικών στα σχολεία, έχοντας ως τελικό αποδέκτη το σύνολο του μαθητικού πληθυσμού της χώρας.
ευζην

ΙΣΤΟΡΙΑ

ΣΕΝΑΡΙΟ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΔΑΜΙΔΟΥ ΡΑΛΛΙΑ

ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΠΕ 2

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ

ΤΙΤΛΟΣ: Οι άθλοι του Ηρακλή

Εμπλεκόμενες γνωστικές περιοχές: Το σενάριο αφορά τις γνωστικές περιοχές της Ιστορίας και προωθεί την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική πράξη  χρησιμοποιώντας περιβάλλοντα διερεύνησης και ανακάλυψης.

ΤΑΞΕΙΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ:

Το σενάριο και οι δραστηριότητες απευθύνονται σε μαθητές της Γ΄ τάξης δημοτικού. Αναφέρεται στο μάθημα της Ιστορίας και ειδικότερα στη διδακτική ενότητα «Οι άθλοι του Ηρακλή»,-Ιστορία Γ΄τάξης,

ΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΟ ΑΠΣ

Το σενάριο είναι απόλυτα συμβατό με το ΑΠΣ εφόσον αποτελεί θέμα ενότητας του βιβλίου Ιστορίας και οι στόχοι άπτονται πλήρως του αναλυτικού προγράμματος της Ιστορίας. Ταυτόχρονα αξιοποιούνται παιδαγωγικά τεχνολογικά εργαλεία των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική πρακτική. Η χρήση του υπολογιστή δίνει στους μαθητές την ευκαιρία να διερευνήσουν μέσα σε ένα περιβάλλον μαθηματικής μοντελοποίησης και αναπαράστασης τις έννοιες που διαπραγματεύεται το σχέδιο μαθήματος για την καλύτερη κατανόηση και οικοδόμησή τους.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ

Το σενάριο προτείνεται να υλοποιηθεί στο εργαστήριο πληροφορικής του σχολείου. Θα πρέπει να υπάρχουν αποθηκευμένα τα φύλλα εργασίας , καθώς και οι τοποθεσίες που θα επισκεφθούν τα παιδιά για να αντλήσουν πληροφορίες για τους άθλους του Ηρακλή, σε κάθε σταθμό εργασίας και φυσικά θα είναι εγκατεστημένα τα αντίστοιχα λογισμικά που θα χρησιμοποιηθούν.

Ο εκπαιδευτικός θα αξιοποιήσει τα παρακάτω λογισμικά, τα οποία θα πρέπει να είναι εγκατεστημένα από πριν στους Η/Υ. Απαραίτητη προϋπόθεση η σύνδεση στο διαδίκτυο.

Kidspiration,Πλοήγηση στο διαδίκτυο,κειμενογράφος, Hot potaetos

Ειδικότερα: Οι ΤΠΕ σήμερα δίνουν νέες δυνατότητες στους μαθητές όπως:

Να εξοικειωθούν με το ενεργητικό και διερευνητικό μοντέλο μάθησης

Ν΄ αποκτήσουν δεξιότητες συνεργατικής μάθησης

Να προσεγγίσουν τις ΤΠΕ  ως εργαλεία και πηγές μάθησης

Να εξασκηθούν σε δεξιότητες που χρησιμοποιούνται στην επιστημονική έρευνα )παρατήρηση, επιλογή και καταγραφή χρήσιμων πληροφοριών, σύγκριση με την ερμηνεία κ.α.) Πιο συγκεκριμένα

Με τη χρήση του λογισμικού  Kidspiration  οι μαθητές οργανώνουν καλύτερα τη σκέψη τους και η μάθηση γίνεται ενεργητική και αποτελεσματική. Είναι κατάλληλο για την ανάδειξη προϋπάρχουσας γνώσης  των μαθητών. Οξύνονται οι δεξιότητες εξαγωγής συμπερασμάτων και έτσι καλλιεργείται η κριτική σκέψη. Ενισχύει την ομαδοσυνεργατική  μάθηση γιατί κατά τη δημιουργία ενός χάρτη από μια ομάδα παιδιών γίνεται διαπραγμάτευση ιδεών και εννοιών. Στη συγκεκριμένη περίπτωση το παραπάνω λογισμικό θα χρησιμοποιηθεί για την ανάδειξη πρώτων ιδεών σχετικά με ποιους ήρωες γνωρίζουν και στη συνέχεια να φτιάξουν ένα εννοιολογικό χάρτη με τους άθλους του Ηρακλή που γνωρίζουν.

Με τη πλοήγηση στο διαδίκτυο πάντα σε συγκεκριμένες τοποθεσίες από τον εκ/κό , οι μαθητές εμπλέκονται ενεργά στη μάθηση, αφού τους παρέχει την ευκαιρία ν  ανακαλύπτουν μόνοι τους τη γνώση και να την αφομοιώνουν καλύτερα.

Στην προκειμένη περίπτωση ο εκ/κος θα έχει ετοιμάσει  μια λίστα από δικτυακούς τόπους που έχει επισκεφθεί και είναι κατάλληλες ώστε οι μαθητές ν αντλήσουν τις πληροφορίες τους γρήγορα και να αποφευχθεί ο κίνδυνος του αποπροσανατολισμού και το χάσιμο μέσα στις πληροφορίες.

Με το λογισμικό Hot potaetos δίνεται στα παιδιά η ευκαιρία με ένα διασκεδαστικό τρόπο να απαντήσουν σε ερωτήσεις, σχετικές με τη γνώση που απέκτησαν. Είναι ένας  ευχάριστος τρόπος αξιολόγησης των μαθητών.

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Το μάθημα θα γίνει στο εργαστήριο πληροφορικής του σχολείου. Οι μαθητές χωρίζονται σε  ομάδες των 2-3 ατόμων  ανομοιογενείς, ανάλογα με τον αριθμό των Η/Υ που υπάρχουν στην αίθουσα. Ο καθένας αναλαμβάνει και ένα ρόλο, όπως διαχειριστής Η/Υ, γραμματέας και εκφωνητής, οι οποίοι όμως εναλλάσσονται κατόπιν συμφωνίας μεταξύ τους.

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

Ως προς το γνωστικό αντικείμενο

Οι μαθητές θα πρέπει να αποκτήσουν γνώσεις ως προς τον μυθικό ήρωα Ηρακλή και τους άθλους του.

ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ:2 διδακτικές ώρες

ΠΡΟΑΠΑΙΡΤΟΥΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ

Οι μαθητές έχουν αναπτύξει από προηγούμενα μαθήματα

Τις βασικές δεξιότητες του Η/Υ.

Έχουν εξοικειωθεί με το περιβάλλον των παραπάνω λογισμικών που θα χρησιμοποιηθούν

Μπορούν να συνεργάζονται σε ομάδες των δύο-τριών ομάδων.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ

ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ

 

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΠΟΡΕΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Η διδασκαλία ακολουθεί τη δομή και το περιεχόμενο των φύλλων εργασίας.

Α΄φάση-ανάδειξη αρχικών ιδεών

Β΄φάση-γνώση

Γ΄φάση-αξιολόγηση

ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

1Ο  ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Ως αφόρμηση  χρησιμοποιείται ερώτημα από τον δάσκαλο:» ποιους ήρωες έχουν ακούσει ή διαβάσει» Θα προκύψει και το όνομα του Ηρακλή με τον οποίο θα ασχοληθούν.

Τα παιδιά παροτρύνονται από τον δάσκαλο ν΄ ανοίξουν το λογισμικό Kidspiration στο οποίο καλούνται να φτιάξουν ένα εννοιολογικό χάρτη με κεντρική ιδέα τον «Ηρακλή». Καλούνται να καταγράψουν λέξεις που έχουν σχέση με τον ήρωα. Η συμπλήρωση γίνεται χωρίς καμία παρέμβαση από το δάσκαλο. Ενώνουμε με δεσμούς λέξεις που έχουν κάποια συνάφεια μεταξύ τους π.χ. άθλος- όνομα ήρωα-τοποθεσία

2Ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Δίνεται φύλλο εργασίας στους μαθητές με έτοιμες τοποθεσίες στο διαδίκτυο τις οποίες εκ των προτέρων ο δάσκαλος έχει ετοιμάσει ώστε τα παιδιά να μπορούν να εντοπίσουν τις πληροφορίες  που χρειάζονται χωρίς καθυστέρηση . H κάθε ομάδα  αφού μελετήσει προσεκτικά και συζητήσει μεταξύ της, καλείται να παρουσιάσει έναν άθλο του Ηρακλή στην  υπόλοιπη τάξη. Θα χρησιμοπoιηθεί  ο κειμενογράφος Word.

3Ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Οι μαθητές καλούνται να ανοίξουν το αρχείο από την επιφάνεια εργασίας που έχει ετοιμάσει ο δάσκαλος με τίτλο  «Ηρακλής». Ο δάσκαλος έχει ετοιμάσει ασκήσεις αντιστοίχισης και ένα σταυρόλεξο τα οποία καλείται να λύσει κάθε ομάδα.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Η τελευταία άσκηση με το λογισμικό Hot potaetos αποτελεί από μόνη της την καλύτερη αξιολόγηση για τους μαθητές, μάλιστα χωρίς να είναι κουραστική αλλά ευχάριστη.

ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ

Με το Hot potaetos  οι μαθητές θα μπορούσαν να φτιάξουν τεστ για τους συμμαθητές τους.

Ακόμη θα μπορούσαν να αναρτήσουν το υλικό της παρουσίασής τους στην εφημερίδα του σχολείου, ή στην ιστοσελίδα του.

ΕΠΕΚΤΑΣΗ: ΓΛΩΣΣΑ: Η κάθε ομάδα θα μπορούσες να αλλάξει το τέλος του άθλου που έχει επιλέξει να παρουσιάσει.

ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ: Οι μαθητές μπορούν να φτιάξουν μια αφίσα με τους άθλους του Ηρακλή και να  την αναρτήσουν στον πίνακα ανακοινώσεων της τάξης.

 

 

 

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

DSC04575

ΣΤΟΙΧ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

2014-09-28_171745

Ημερολόγιο

Δεκέμβριος 2017
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοέ    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Ιστοχώρος Σχ Συμβούλου Βαγ. Κελεσίδη

διαδικασία της οργάνωσης

Το κουδούνι μας χτυπά κι αναμνήσεις μας ξυπνά!!

Δ/νση ΠΕ Ν Χαλκιδικής

 
Δνση ΠΕ Ν Χαλκ

ΑΡΧΗ ΠΡΟΣΤ. ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ.
ΠΑΤΗΣΕ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ ! !

2015-01-12_155041

ΦΤΙΑΞΕ COMICS

Πάτησε στην εικόνα και ακολούθησε τις οδηγίες για να φτιάξεις τη δική σου ιστορία comic
2015-01-25_104533

ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

Η ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΣΤΟ ΔΙΑΒΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Το δίκτυο τοπικής ιστορίας του Νομού μας,στο οποίο συμμετέχει και το σχολείο μας.Πάτησε στην εικόνα για να μεταφερθείς στο  site  του.

2015-02-03_220847

ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΜΑΣ ΣΤΟ YOUTUBE

Σπηλαιο Πετραλωνων

2014-09-29_214250

ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ

Πάτησε πάνω στην εικόνα για να διαβάσεις ή ν ΄ακούσεις παραμύθια!

BKS.0242584

ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΝΕΟ ΠΡ. ΣΠΟΥΔΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ

2016-09-25_152148

ΑΓΓΛΙΚΑ Α + Β ΤΑΞΗΣ

2016-09-25_152856

WP Facebook Like Send & Open Graph Meta powered by TutsKid.com.