Στα πλαίσια του προγράμαμτος που υλοποιείται με μαθητές της Δ Ε και Στ τάξης του σχολειου μας οι μαθητές
*γνώρισαν τα είδη των πολιτευμάτων μέσα από το μάθημα της Ιστορίας και της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής
*έκαναν τις συγρίσεις και κατέληξαν σε δικά τους συμπεράσματα
*έγιναν εκλογές των τμημάτων για την ανάδειξη προεδρίου
*παρακολούθησαν τα βίντεο για την ιστορία του κτιρίου της Βουλής και της πλατείας του Συντάγματος από τη σελίδα του Κοινοβουλίου
*Πραγματοποιήθηκε οστρακοφορία όπως στην αρχαία Αθήνα
*διαδικασία λήψης απόφασης με ανάταση του χειρός με θέμα επιλογής ποιο παιχνίδι θα παίξουν στο διάλειμμα.
Βασικοί άξονες του προγράμματος ..
Εργαστήρι 1: «Είμαι πολίτης στην κλασική Αθήνα ? Δοκιμασία αρχόντων
2. «Μια κρίσιμη απόφαση στην Εκκλησία του Δήμου»
3. «Οστρακοφορία στην αρχαία Αθήνα»
4. «Είμαι πολίτης στην κλασική Αθήνα ? Μέτοικοι και πολιτικά δικαιώματα»
Διαβάσαμε άρθρα από το Σύνταγμα της χώρας μας και συζήτησαμε γι αυτά
http://www.hellenicparliament.gr/Vouli-ton-Ellinon/To-Politevma/Syntagma/
Παρακολουθήσαμε σε απαυθείας σύνδεση συνεδρίαση της Βουλής των Ελλήνων
Πραγματοποιήθηκε οστρακοφορία με κομμάτια από τούβλο σπασμένα με θέμα όμως την επιλογή του καλύτερου μου φίλου
*Επισκεφθήκαμε την αίθουσα συνεδράσεως του Δήμου Ν Προποντίδας στα Μουδανιά και συζητήσαμε με το Δήμαρχο για τον τρόπο λήψης απόφασης σε ένα δημοτικό συμβούλιο.