Επιστολή των μαθητων του 8ου Δημοτικού Σχολείου Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης
Θεσσαλονίκη 28-02-2011
Αγαπητοί συμμαθητές της Δευτέρας τάξης του Δημοτικού Σχολείου Νέας Ποτίδαιας Χαλκιδικής,
Είμαστε μαθητές του Β2 του 8ου Δημοτικού Σχολείου Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης. Το Σχολείο μας λέγεται αλλιώς « Γεώργιος Σκεπάρνης», από το όνομα του πρώτου δασκάλου που δίδαξε, πριν πολλά χρόνια εδώ.
Είναι μεγάλο σχολείο, με υπόγειο, ισόγειο και δύο ορόφους.
Η κάθε μία από τις έξι τάξεις έχει από δύο τμήματα.
Σκεφτήκαμε να σας γράψουμε αυτή την επιστολή με αφορμή την ενότητα 15 στο βιβλίο της Γλώσσας που μας προτείνει να αλληλογραφήσουμε με παιδιά Δευτέρας τάξης « από άλλο σχολείο μακριά από το δικό μας » .
Μας είπε , λοιπόν, η δασκάλα μας ότι γνωρίζει τη δικιά σας δασκάλα. Έτσι συνεννοήθηκαν μεταξύ τους και συμφώνησαν ότι μπορούμε να ξεκινήσουμε αλληλογραφία.
Λίγα λόγια για μας :
Η αίθουσά μας βρίσκεται στον πρώτο όροφο του σχολείου και από τα παράθυρά της βλέπουμε την αυλή μας. Είναι μεγάλη κι έτσι έχουμε χώρο για να μπορούμε να παίζουμε όταν τελειώνουμε το μάθημα ή να χαλαρώνουμε.
Στην τάξη είμαστε είκοσι παιδιά, έντεκα αγόρια και εννιά κορίτσια.
Έχουμε γίνει όλοι στην τάξη, πολύ καλοί φίλοι μεταξύ μας. Σπάνια μαλώνουμε για κάτι και σχεδόν ποτέ δεν χτυπάμε ο ένας τον άλλο.
Μέσα στην τάξη όμως πολλές φορές παραβιάζουμε τους κανόνες που βάλαμε στην αρχή της χρονιάς αλλά ευτυχώς η κυρία μας, αν και μας μαλώνει, σταμάτησε να μας βάζει τιμωρία.
Τη δασκάλα μας τη λένε κυρία Βούλα. Εκτός από την κυρία μας, που την είχαμε και στην πρώτη τάξη, μπαίνουν στην τάξη μας ακόμη έξι δάσκαλοι.
Για να καταλάβετε γιατί, πρέπει να ξέρετε ότι φέτος αντί για πέντε ώρες μάθημα κάνουμε επτά ώρες κάθε μέρα. Εκτός από τα γνωστά μαθήματα (Γλώσσα, Μαθηματικά, Μελέτη, Ευέλικτη Ζώνη, Γυμναστική και Αισθητική Αγωγή) εμείς παρακολουθούμε μαθήματα Μουσικής (κυρία Μελίνα), Πληροφορικής (κύριος Κώστας), Αγγλικών (κυρία Μαρία), Εικαστικών (κυρία Βάσω) και Θεατρικής Αγωγής (κυρία Θάλεια).
Από τα καινούρια μαθήματα που κάνουμε φέτος μας αρέσει περισσότερο η Πληροφορική όπου μαθαίνουμε πώς να χρησιμοποιούμε τον ηλεκτρονικό υπολογιστή. Παίζουμε παιχνίδια, μπαίνουμε στο διαδίκτυο (ίντερνετ) και δημιουργούμε ιστοσελίδα.
Η Μουσική έρχεται δεύτερη. Μαθαίνουμε πολύ όμορφα τραγούδια.
Παίζουμε, χορεύουμε και τραγουδάμε.
Την ώρα των Εικαστικών ζωγραφίζουμε, φτιάχνουμε κολάζ, κάνουμε κατασκευές με διάφορα υλικά.
Στη Θεατρική Αγωγή περισσότερο παίζουμε θεατρικά παιχνίδια με παντομίμα, άλλες φορές « αυτοσχεδιάζουμε », φοράμε φορεσιές και μιμούμαστε άλλους ανθρώπους, ζώα και πράγματα.
Στα Αγγλικά φτιάχνουμε ένα βιβλίο με τα ζώα και τα χρώματα. Δηλαδή μας έμαθε η κυρία πώς λέγονται τα χρώματα και κάποια ζώα στην Αγγλική γλώσσα κι εμείς τα ζωγραφίζουμε, τα χρωματίζουμε και στο τέλος θα γίνουν βιβλίο. Ευτυχώς δεν έχουμε αντιγραφή ή ορθογραφία στα Αγγλικά.
Το καινούριο πρόγραμμα με τα εφτάωρα στην αρχή μας φάνηκε πολύ κουραστικό. Τρομάζαμε κάθε φορά που έμπαινε άλλος δάσκαλος στην τάξη, δεν μπορούσαμε να καταλάβουμε τι κάνουμε. Το πιο ευχάριστο ήταν ότι θα είχαμε τέσσερις φορές την εβδομάδα Γυμναστική με τον κύριο Ιάκωβο.
Το συνηθίσαμε όμως σιγά σιγά επειδή οι ώρες μας περνάνε πιο ευχάριστα κάνοντας και όλα τα άλλα μαθήματα.
Αυτά για τώρα.
Θα θέλαμε να μας πείτε κι εσείς κάποια πράγματα για σας και το σχολείο σας κι αν θέλετε να συνεχίσουμε την αλληλογραφία μας μέχρι το τέλος των μαθημάτων.
Σκεφτήκαμε αντί να σας στείλουμε γράμμα με το ταχυδρομείο, να σας στείλουμε ηλεκτρονικό μήνυμα. Φτάνει πιο γρήγορα κι έτσι δεν θα ανυπομονούμε να πάρουμε απάντηση κάθε φορά.
Περιμένουμε γρήγορα απάντηση.
Πολλά φιλιά
Β΄ τάξη 2010-11
Επικοινωνούμε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
Πριν από λίγες μέρες τα παιδιά της Β΄ τάξης του σχολείου μας τα περίμενε μια απρόσμενη έκπληξη. Η δασκάλα τους τους ανακοίνωσε ότι είχαν λάβει μία επιστολή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τους μαθητές της Β2 τάξης του 8ου Δημοτικού Σχολείου Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης, οι οποίοι την έγραψαν και μας την έστειλαν με αφορμή σχετικό μάθημα που διδάχτηκαν στο μάθημα της Γλώσσας.
Οι μικροί μας μαθητές ενθουσιάστηκαν και περίμεναν με αγωνία τη στιγμή που όλοι μαζί θα απαντούσαν στην επιστολή αυτή. Έτσι λοιπόν με τη βοήθεια της δασκάλας τους καθώς και με τη χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή που υπάρχει στην τάξη δούλεψαν ομαδικά και έγραψαν ένα πολύ όμορφο γράμμα ως απάντηση της επιστολής που έλαβαν.
Ευχόμαστε και πιστεύουμε η αλληλογραφία αυτή που ξεκίνησε ανάμεσα στις δύο τάξεις να συνεχιστεί και στο μέλλον