Οι μαθητές της Β΄τάξης αποφάσισαν να ασχοληθούν με το θέμα της Κυκλοφοριακής Αγωγής .
Αφού έγινε κατάλληλη συζήτηση για
* τους κανόνες οδικης κυκλοφορίας στην τάξη
* για ταδιάφορα μεταφορικά μέσα
* και φυσικά για τα σήματα κυκλοφοριακής αγωγής οι μαθητές της Β΄τάξης αποφάσισαν να δημιουργήσουν ..
Δραστηριότητες
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗ ΘΕΡΜΗ
Και αφού μάθαμε τα σήματα κυκλοφοριακής αγωγής ήρθε η στιγμή να δείξουμε και να εφαρμόσουμε τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας σε ένα περιβάλλον κατάλληλο , όπως το πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής στη Θέρμη ..
Έτσι στα πλαίσια του προγράμματος Κυκλοφοριακής Αγωγής που πραγματοποιείται με τους μαθητές της Β΄τάξης, στην Ευέλικτη Ζώνη , πραγματοποιήσαμε εκδρομή στο
κυκλοφοριακό πάρκο της Θέρμης .
Οι μαθητές αφού άκουσαν χρήσιμες πληροφορίες και οδηγίες για την κυκλοφοριακή αγωγή ., ξεναγήθηκαν στο πάρκο και στη
συνέχεια τους ανατέθηκαν ρόλοι .:του οδηγού , του ποδηλάτη, του πεζού και του τροχονόμου .Οι ρόλοι εναλάσσονταν και οι μαθητές μας ήταν ενθουσιασμένοι με το παιχνίδι ρόλων.
Έφυγαν ενθουσιασμένοι !!!
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Και μετά από λίγο καιρό αποφάσισαν να κάνουν πράξη εκ νέου τα όσα έμαθαν απότο πρόγραμμα με το οποίο ασχολήθηκαν
Έφεραν λοιπόν τα ποδήλατά τους , τα κράνη τους και τις επιγονατίδες τους και έδειξαν τις ποδηλατικές τους ικανότητες
Καμαρώστε τους !!!