Μ ε αφορμή την γιορτή για την επέτειο του Πολυτεχνείου εκφράστηκε η επιθυμία από τους μαθητές να μάθουν περισσότερα για τα γεγονότα της εποχής που ώθησαν τους φοιτητές στην εξέγερση.
Β. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
? Μέσα από την υλοποίηση του προγράμματος επιδιώκεται οι μαθητές:
? Να γνωρίσουν ποιος είναι ο χαρακτήρας της εξέγερσης των φοιτητών του Πολυτεχνείου
? Να συνδυάσουν τα ιστορικά γεγονότα της εξέγερσης με τη σημερινή εποχή και να κάνουν συγκρίσεις
? να αναπτύξουν ενεργητική διάθεση στην προσπάθεια κατανόησης των ιστορικών γεγονότων και να συμμετέχουν ενεργητικά με προσωπική έρευνα συλλέγοντας πληροφοριακό υλικό.
? να αναπτύξουν τον ψηφιακό εγγραμματισμό τους, συγκεκριμένα την ικανότητά τους να εντοπίζουν αποτελεσματικά, να αξιολογούν και να συνθέτουν κριτικά τις πληροφορίες που βρίσκουν στο διαδίκτυο.
Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ :
Project, βιωματική ? συνεργατική μάθηση
Οι μαθητές θα κληθούν να δημιουργήσουν με ομαδικές εργασίες πληροφοριακό υλικό για την εξέγερση των φοιτητών του Πολυτεχνείου καθώς και παρουσίαση για την επέτειο του στις 17 Νοεμβρίου σε μαθητές και γονείς του σχολείου μας.
Δ.ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ- ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟΣ ΜΗΝΑΣ ΕΝΑΡΞΗΣ:
2 μήνες : Οκτώβριος Νοέμβριος 2016
ΣΤ.ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ( ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ)
Γλώσσα : Ανάγνωση, παρουσίαση, παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου, ανάπτυξη λεξιλογίου
Φιλαναγνωσία: ανάγνωση αποσπασμάτων από βιβλία
Πληροφορική: έρευνα στο διαδίκτυο, κριτική αξιοποίηση πληροφορίας
Αισθητική Αγωγή: εικονογράφηση, κατασκευές
Μουσική: εκμάθηση τραγουδιών με αντίστοιχο περιεχόμενο
Θεατρική Αγωγή : Παρουσίαση αφιερώματος για το Πολυτεχνείο
Ζ. ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΧΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ:
Κατά τη διάρκεια υλοποίησης του εγκεκριμένου προγράμματος, η παιδαγωγική ομάδα (εκπαιδευτικοί και οι μαθητές) μπορεί να συνεργαστεί και με φορείς εκπαίδευσης, απασχόλησης, τοπικής αυτοδιοίκησης κ.ά., να πραγματοποιήσει επισκέψεις, ενημερωτικές συναντήσεις, τηλεφωνικές, γραπτές και διαδικτυακές επικοινωνίες, μικρές έρευνες πεδίου, συνεντεύξεις, και ό,τι άλλο κριθεί απαραίτητο και ωφέλιμο για την αποτελεσματικότητα του προγράμματος.
Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος (διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)
1ος
ΜΗΝΑΣ ? Έρευνα και συλλογή του υλικού. Αφόρμηση με βάση υλικό από βιβλία και βίντεο για τα γεγονότα του Πολυτεχνείου Συζήτηση.
2ος ΜΗΝΑΣ ? Μελέτη και ερμηνεία του υλικού, εξαγωγή συμπερασμάτων. Δραστηριότητες–τραγούδια-δραματοποίηση-φυλλάδια εργασίας-εικαστικές δημιουργίες
3ος ΜΗΝΑΣ ? Παραγωγή και παρουσίαση έργου για την επέτειο του Πολυτεχνείου
Οι μαθητές εκφράστηκαν με εικαστικές δημιουργίες
παρακολούθησαν σχετικά βίντεο με τα γεγονότα τουΠολυτεχνείου και συζήτησαν πάνω σε αυτά.
Συζήτησαν για τα διάφορα είδη Πολιτεύματος και παρακολούθησαν βίντεο από τη βουλη των Ελλήνων
παρουσίασαν δρώμενο βασισμένο στα γεγονότα του Πολυτεχνείου σε μαθητές και γονείς
Επισκεφθήκαμε διαδικτυακά τη σελιδα της Βουλής των Ελλήνων και παρακολουθήσαμε την ιστορία της Βουλής των Ελλήνων.
και φυσικά έγινε αναφορά στο πρώτο σύνταγμα της Ελλάδας που αναγκάστηκε να δώσει ο Όθωνας στους Έλληνες το 1844.
Έγινε κατανοητό ότι χωρίς Σύνταγμα δεν υάρχει Δημοκρατία.