Home » Εκπαιδευτικα » ΑΡΘΡΑ » ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΣ

2016-02-11_213854

Αρχείο

ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ

2014-09-28_165006

ΙΟΥΝΙΟΣ 2016-Οι εποχες ο τοπος μας η ζωη μας

Με μια καταπληκτική παράσταση έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους οι μαθητές μας στο 2ο  μαθητικο φεστιβάλ θάλασσας του Δήμου μας
υ

ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΜΑΣ ΣΤΟ YOU TUBE

ENGLISH NEWS PAPER

2016-03-06_134202

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΠΡΕΣΒΕΥΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

 

2016-01-28_185915

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ COMIC

Συμμετοχή των μαθητών της Στ΄ τάξης σε διαγωνισμό Comic του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου της Ευρώπης. Δημιουργία Αφίσας με θέμα «Ανθρώπινα δικαιώματα και η Δημοκρατία σε δράση»

Ανθρώπινα Δικαιώματα και η Δημοκρατία σε Δράση

6ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦ.

Το σχολείο μας συμμετέχει στο 6ο Συνέδριο Πληροφορικής ΚΜ, στα πλαίσια του προγράμματος ¨Συνάντηση των εθνών-Τα παιδιά όλου του κόσμου»

Βρειτε μας στο Facebook

Προγραμμα e-twinning !

Πιστοποιητικό συμμετοχής του σχολείου μας στο e-twinning

Παγκόσμια ημερα του παιδιου

ο καιρος στα Μουδανια

ΕΚΠ/ΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ

ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ .
Πατώντας πάνω στην εικόνα θα μεταφερθείς σ΄ενα περιβάλλον «σεισμικό». Μπορείς να διαλέξεις τον ήρωά σου, και τον τρόπο που θ αντιδράσεις κατά την ώρα του σεισμού.
Θα μάθεις παίζοντας και θα παίξεις μαθαίνοντας !!

σεισμικη προστασια -λογισμικο

ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ

Διερεύνηση της μετάβασης των μαθητών/τριών του Νομού Χαλκιδικής στο Γυμνάσιο.
images

ΕΥ ΖΗΝ

Το ΕΥΖΗΝ αποτελεί ένα πρωτοποριακό Πρόγραμμα των Υπουργείων Παιδείας και Θρησκευμάτων & Πολιτισμού και Αθλητισμού, το οποίο υλοποιείται μέσω των εκπαιδευτικών στα σχολεία, έχοντας ως τελικό αποδέκτη το σύνολο του μαθητικού πληθυσμού της χώρας.
ευζην

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Προετοιμάζομαι για το Σχολείο

Προετοιμάζομαι για το Σχολείο

Υπάρχουν πέντε βασικές δεξιότητες για τα παιδιά ηλικίας 4+ που είναι απαραίτητες για την σχολική επιτυχία τους. Οι δεξιότητες αυτές είναι στενά συνδεδεμένες μεταξύ τους και χρησιμοποιούνται καθημερινά από τους μικρούς μαθητές σε πλήθος δραστηριοτήτων στο σχολείο.

gearsΗ ανάπτυξή τους συμβάλει σημαντικά στην ενίσχυση του δυναμικού του παιδιού ενώ βοηθά την ανάπτυξη και άλλων δεξιοτήτων σταδιακά. Διαβάστε αναλυτικά για κάθε μία από αυτές τις πέντε βασικές δεξιότητες και κατεβάστε τα αντίστοιχα βιβλία δραστηριοτήτων με τίτλο “Προετοιμάζομαι για το σχολείο” για την ανάπτυξη κάθε μίας από αυτές τις δεξιότητες:

Λεπτή Κινητικότητα

Ακουστική επεξεργασία

Οπτική Διάκριση

Μαθηματικές Έννοιες

Γραφο-φωνολογία

 

 

Λεπτή Κινητικότητα

Οι κινήσεις της λεπτής κινητικότητας περιλαμβάνουν το συντονισμό των μικρών μυών στα χέρια και τα δάκτυλα. Οι ισχυρές λεπτές κινητικές δεξιότητες είναι απαραίτητες για την ολοκλήρωση εργασιών, όπως η γραφή, το κόψιμο, η χρήση ενός πιρουνιού ή κουταλιού, το πέρασμα χαντρών, η μετακίνηση κομματιών του πάζλ, το κλείσιμο του φερμουάρ, το κλείσιμο κουμπιών και το δέσιμο των κορδονιών των παπουτσιών. Χωρίς τις λεπτές κινητικές ικανότητες καλά αναπτυγμένες, ένα παιδί μπορεί να έχει δυσκολία να μάθει να γράφει ή να εκτελεί πολλές από τις άλλες βασικές εργασίες που παρουσιάζονται στην προσχολική τάξη και στην τάξη του νηπιαγωγείου.

Ξεκινώντας την Προσχολική Εκπαίδευση

Όταν τα παιδιά αρχίζουν την εκπαίδευση προσχολικής ηλικίας, θα τους ζητηθεί να σχεδιάσουν, να ζωγραφίσουν ή να χρησιμοποιήσουν κηρομπογιές σε καθημερινή βάση. Τα παιδιά θα πρέπει να είναι σε θέση να χρησιμοποιήσουν κηρομπογιές, μολύβια και πινέλα άνετα με τη σωστή λαβή. Στην αρχή του έτους, τα σχέδια συνήθως αποτελούνται από ανακριβείς μουντζούρες “έξω από τις γραμμές.” Αυτό είναι φυσιολογικό και τα παιδιά θα βελτιώσουν την ακρίβειά τους, καθώς οι ικανότητές τους αναπτύσσονται κατά τη διάρκεια του έτους.

Τα παιδιά αναμένεται τουλάχιστον να προσπαθήσουν να γράψουν το όνομά τους με κεφαλαία γράμματα. Τα παιδιά μπορεί να αποτυπώσουν κάποια γράμματα αντίστροφα. Αυτό είναι ένα κοινό λάθος που κάνουν τα παιδιά καθώς μαθαίνουν να αποτυπώνουν γράμματα. Η εξάσκηση με το σωστό μοντέλο θα διορθώσει τελικά τυχόν λάθη, καθώς οι λεπτές κινητικές δεξιότητες του παιδιού σας προοδεύουν.

Οι νηπιαγωγοί αναμένουν από τους μαθητές να κρατούν ψαλίδι σωστά και να είναι σε θέση να κόβουν σε ευθεία ή σε ελαφρά καμπύλη γραμμή με μέτρια ακρίβεια. Τα παιδιά αναμένεται να χειρίζονται μικρά κομμάτια χαρτιού και να τα επικολλούν σε μεγαλύτερα φύλλα. Τα παιδιά, επίσης, αναμένεται να χειρίζονται χάντρες ή άλλα μικρά αντικείμενα περνώντας τα από κορδόνι ή σχοινί.

Ξεκινώντας το Νηπιαγωγείο

Τα παιδιά στο νηπιαγωγείο αναμένεται να χρησιμοποιούν τα κηρομπογιές με έλεγχο, μένοντας κοντά στις γραμμές και προσθέτοντας χρώμα με μικρές, ακριβείς κινήσεις παρά με μεγάλες μουντζούρες. Τα σχέδια πρέπει να είναι πολύχρωμα και αναγνωρίσιμα με λεπτομερή σχήματα και αντικείμενα.

Τα παιδιά θα πρέπει επίσης να χειρίζονται άνετα μικρά αντικείμενα, όπως να καταμετρούν ράβδους, χάντρες, ή φασόλια και να χειρίζονται εύκολα κουμπιά και φερμουάρ στα ρούχα.

Τα παιδιά αναμένεται να κόβουν κατά μήκος μιας τυπωμένης γραμμής για να κόψουν εικόνες ή σχήματα. Τα παιδιά θα πρέπει να χρησιμοποιούν το κυρίαρχο χέρι τους για να ανοίξουν και να κλείσουν το ψαλίδι και στη συνέχεια να χρησιμοποιούν το μη-κυρίαρχο χέρι τους για να γυρίσουν το χαρτί.

Κατεβάστε τα βιβλία δραστηριοτήτων “Προετοιμάζομαι για το Σχολείο” 

 

Ακουστική επεξεργασία

Ακουστική επεξεργασία είναι η ικανότητα να αναγνωρίζουμε, να ερμηνεύουμε και να αναλύουμε την ομιλούμενη γλώσσα. Οι ισχυρές δεξιότητες ακουστικής επεξεργασίας είναι σημαντικά στοιχεία δύο διαφορετικών δραστηριοτήτων στην τάξη: της τήρησης των οδηγιών του δασκάλου και της επιτυχούς αλληλεπίδρασης με τους συνομηλίκους.

Τα παιδιά με ισχυρές δεξιότητες ακουστικής επεξεργασίας είναι σε θέση να ανταποκρίνονται άμεσα και κατάλληλα στην οδηγία ή το αίτημα ενός δασκάλου. Τα παιδιά με μειωμένες δεξιότητες ακουστικής επεξεργασίας συχνά βασίζονται σε οπτικά ερεθίσματα από τους άλλους για να τους βοηθήσουν να μαντέψουν τι να κάνουν ή πώς να συμπεριφέρονται. Όπως ψάχνουν για οπτικές ενδείξεις, μπορεί να φαίνονται μπερδεμένα ή ότι αποσπάται η προσοχή τους και συχνά έχουν καθυστερημένες απαντήσεις σε προφορικές οδηγίες.

Ξεκινώντας την Προσχολική Εκπαίδευση

Όταν τα παιδιά αρχίζουν την προσχολική τάξη, αναμένεται να κατανοούν και να είναι σε θέση να ακολουθούν εντολές δύο βημάτων. Για παράδειγμα, όταν μία δασκάλα κατευθύνει τα παιδιά να αφήσουν τα παζλ και να συμμετέχουν στο παιχνίδι δαπέδου, αναμένεται ότι οι μαθητές θα ακολουθήσουν τις οδηγίες χωρίς να χρειάζονται υπενθυμίσεις ή συμπληρωματικές παρακλήσεις. Ακόμη και στις αρχές του έτους, οι εκπαιδευτικοί δεν θα επαναλάβουν τις οδηγίες. Τα παιδιά αναμένεται να ερμηνεύουν τις πληροφορίες και τις οδηγίες από αυτούς τους λιγότερο οικείους ενήλικες, καθώς και από τους δασκάλους της τάξης τους.

Ένα παιδί θα αναμένεται να ερμηνεύει με ακρίβεια τα λόγια της δασκάλας του, καθώς αυτή εξηγεί νέες έννοιες και δίνει κατευθύνσεις για την αναμενόμενη συμπεριφορά. Για παράδειγμα, ένα παιδί θα αναμένεται να κατανοήσει και να συμμορφωθεί με την παράκληση της δασκάλας «Να είστε ευγενικοί,» ακόμη και αν δεν απαιτείται μια ειδική σωματική δράση. Ένα παιδί θα πρέπει επίσης να κατανοήσει και να ενσωματώσει τις ρουτίνες της τάξης, όπως συμβαίνει με τον «κύκλο καλωσορίσματος» ή την προετοιμασία για την «ώρα της αποχώρησης» μέσα σε λίγες εβδομάδες από την έναρξη του σχολείου. Αυτό σημαίνει ότι όταν μία δασκάλα λέει “Ήρθε η ώρα της αποχώρησης,” ένα παιδί πρέπει να ξέρει να πάει στο ντουλαπάκι του, να φορέσει το μπουφάν του, και να παραταχτεί στην πόρτα, για παράδειγμα, χωρίς η δασκάλα να επαναλαμβάνει αυτά τα τρία βήματα κάθε μέρα.

Στις αρχές του έτους της προσχολικής αγωγής, τα παιδιά αναμένεται να αλληλεπιδρούν άνετα και ανεξάρτητα με τους συνομηλίκους σε συνθήκες παιχνιδιού και εργασίας. Αυτό περιλαμβάνει την ακρόαση και την κατανόηση σχολίων ή οδηγιών από άλλους μαθητές, και την κατάλληλη ανταπόκριση. Αναμένεται ότι τα παιδιά μπορεί να χρειαστούν κάποια επίβλεψη από ενήλικα και βοήθεια για να μυηθούν στην ειρηνική και παραγωγική ομαδική εργασία. Οι εκπαιδευτικοί αναμένεται να βοηθούν κατά καιρούς να λύνονται διαφωνίες μεσολαβώντας μεταξύ των παιδιών.

Ξεκινώντας το Νηπιαγωγείο

Στις αρχές του νηπιαγωγείου, τα παιδιά αναμένεται να συνέπεια και ακρίβεια να κατανοούν προφορικές οδηγίες. Αυτό περιλαμβάνει την τήρηση οδηγιών πολλαπλών βημάτων με ευκολία, είτε από οικεία είτε από  μη οικεία άτομα. Για παράδειγμα, από ένα παιδί μπορεί να ζητηθεί να χρωματίσει ένα φύλλο εργασίας, να το τοποθετήσει σε μια ειδική θήκη, όταν το ολοκληρώσει, και μετά να παραταχθεί για να πάει έξω. Ένας δάσκαλος θα δώσει και τις τρεις οδηγίες ταυτόχρονα και θα περιμένει ένα παιδί να θυμηθεί και να εκτελέσει και τα τρία βήματα χωρίς να του δοθεί υπενθύμιση του τι θα επακολουθήσει σε κάθε στάδιο της δραστηριότητας. Τα παιδιά, επίσης, αναμένεται να αποκρίνονται κατάλληλα σε προφορικές ερωτήσεις, όπως: «Ποια είναι η αγαπημένη σας γεύση του παγωτού;”

Αν και αυτό είναι ένα βασικό ερώτημα, δεν είναι ασυνήθιστο για ένα παιδί με ανεπαρκείς δεξιότητες ακουστικής επεξεργασίας να ανταποκριθεί με την απάντηση, «Σε ένα φλιτζάνι» ή «τρώω παγωτό όλη την ώρα.» “Ένα παιδί με μειωμένες δεξιότητες ακουστικής επεξεργασίας πιθανόν άκουσε τις λέξεις “παγωτό” και ίσως τη λέξη “αγαπημένη”, αλλά δεν ήταν σε θέση να επεξεργαστεί σωστά την πρόταση.
Τα παιδιά του νηπιαγωγείου θα διδαχθούν δεξιότητες ανάγνωσης, αριθμητικές έννοιες, και έννοιες επιστημονικών και κοινωνικών σπουδών μέσω προφορικής εξήγησης και οπτικής επίδειξης. Τα παιδιά αναμένεται να είναι σε θέση να κατανοούν και να επεξεργάζονται τις πληροφορίες που παρουσιάζονται σε αυτά τα μαθήματα.

Τα παιδιά αναμένεται να αλληλεπιδρούν άνετα και ανεξάρτητα με τους συνομηλίκους σε συνθήκες παιχνιδιού και εργασίας με λίγη ή καθόλου βοήθεια των ενηλίκων. Αυτό απαιτεί να ακούν τις οδηγίες ενός συνομηλίκου και να ανταποκρίνονται κατάλληλα. Ένας ενήλικος μπορεί να χρειαστεί να ξεκινήσει το έργο της ομάδας προτείνοντας ένα παιχνίδι ή προετοιμάζοντας τα υλικά που απαιτούνται για μια δραστηριότητα. Ωστόσο, όταν η δραστηριότητα έχει αρχίσει, τα παιδιά θα πρέπει να είναι σε θέση να ολοκληρώσουν τη δραστηριότητα χωρίς τη βοήθεια του δασκάλου, ακούγοντας τα σχόλια των άλλων παιδιών και ανταποκρινόμενα κατάλληλα.

Κατεβάστε τα βιβλία δραστηριοτήτων “Προετοιμάζομαι για το Σχολείο” 

 

 

Οπτική Διάκριση

Οπτική διάκριση είναι η ικανότητα να αντιλαμβανόμαστε με ακρίβεια τα οπτικά ερεθίσματα που μας περιβάλλουν. Η οπτική ικανότητα των παιδιών συνεχίζει να αναπτύσσεται ακόμα και μετά την είσοδό τους στο νηπιαγωγείο.  Η ακρίβεια των πληροφοριών που επεξεργάζονται τα μάτια και που στην συνέχεια λαμβάνονται από τον εγκέφαλο είναι ιδιαιτέρα κρίσιμη για την σωστή αντίληψη του περιβάλλοντος δίπλα μας. Οι λεπτομέρειες οπτικής διάκρισης είναι σημαντικές για τις αποφάσεις και τις απαντήσεις ενός μαθητή κατά την διάρκεια του μαθήματος ή του διαβάσματος στο σπίτι.

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους οι αναγνώστες, ειδικά οι νέοι αναγνώστες, αντιμετωπίζουν δυσκολίες με την οπτική διάκριση των λέξεων. Συχνά δεν αναγνωρίζουν ομοιότητες και διαφορές μεταξύ των φωνηέντων και των συμφώνων στις λέξεις. Για παράδειγμα, ένας μαθητής που δεν κατανοεί την διαφορά μεταξύ των λέξεων: όλα-έλα, ύλη-έλη, ίσα-ίσο, μπορεί να είναι ένας μαθητής που αντιμετωπίζει δυσκολίες με την οπτική διάκριση φωνηέντων. Ένας μαθητής ο οποίος αντιμετωπίζει δυσκολίες με την οπτική διάκριση συμφώνων μπορεί να προκαλέσει σύγχυση σε λέξεις όπως: δέμα-θέμα, φύκη-θήκη και λίμα-ρήμα. Επίσης μπορεί να κάνει αντιστροφές συλλαβών όπως: μπάλα-λάμπα, Σάρα-ράσα, μόνος-νόμος.

Η άνεση με τους αριθμούς και τις μαθηματικές έννοιες βασίζεται κυρίως στην ικανότητα να διακρίνουν τα διαφορετικά αριθμητικά σύμβολα. Όπως και με τα γράμματα, πολλοί αριθμοί είναι παρόμοιοι στο σχηματισμό, όπως: το 3 με το 8, το 6 με το 9, το 5 με το 2 ή το 1 με το 7.

Για παράδειγμα, πολλά μικρά παιδιά μπορούν να ανταποκριθούν κατάλληλα, όταν ρωτηθούν: «Πόσο κάνει δύο συν ένα;” Ωστόσο, πολλά από αυτά τα παιδιά δεν μπορούν να ολοκληρώσουν ένα βασικό φύλλο εργασίας όπου η ίδια ερώτηση δίνεται γραπτώς, “2 + 1 = ?” Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι τα παιδιά με αδύναμες δεξιότητες οπτικής διάκρισης δεν μπορούν να διακρίνουν σωστά όλους τους αριθμούς.

Κατεβάστε τα βιβλία δραστηριοτήτων “Προετοιμάζομαι για το Σχολείο” 

 

 

Μαθηματικές Έννοιες

Η Επίγνωση Μαθηματικών Εννοιών περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα δεξιοτήτων, όπως: 1) Αναγνώριση αριθμών 2) Μέτρηση 3) Ένα-προς-ένα αντιστοιχία 4) Συνέχιση Μέτρησης 5) Αναγνώριση προτύπων και 6) Κατάταξη και ταξινόμηση.

Οι βασικές Μαθηματικές έννοιες που χρησιμοποιούνται σε μία τάξη παιδικού σταθμού ή νηπιαγωγείου θέτουν τα θεμέλια για την εκμάθηση πιο προηγμένων μαθηματικών εννοιών. Η πρώιμη έκθεση σε δραστηριότητες Μαθηματικών Εννοιών θα προαγάγουν την άνεση του παιδιού σας με αυτές τις δεξιότητες. Εάν το παιδί σας δεν εξοικειωθεί με τις έννοιες των μαθηματικών και των αριθμών σε νεαρή ηλικία, θα στερείται εμπιστοσύνης στις ικανότητές του και μπορεί να γίνει διστακτικό καθώς εισάγεται σε πιο προηγμένες έννοιες μαθηματικών. Όταν συμβαίνει αυτό, μπορεί να επιλέξει να πιστεύει ότι είναι “κακός στα μαθηματικά» και κινδυνεύει να αρχίσει έναν φαύλο κύκλο αποτυχίας.

 Τι θα αναμένεται από το παιδί σας στο σχολείο

Από τα παιδιά αναμένεται να είναι ικανά να μετρούν από ένα έως δέκα (πιθανόν από μηχανική αποστήθιση) και να αναγνωρίζουν μια κάποιους τυπωμένους αριθμούς. Έως τα μέσα του έτους προσχολικής ηλικίας, τα παιδιά θα πρέπει να είναι σε θέση να μετρούν μια ομάδα έως και πέντε αντικείμενα και να συνεχίζουν βασικά πρότυπα. Ως το νηπιαγωγείο, τα παιδιά αναμένεται να ολοκληρώνουν πιο περίπλοκες εργασίες, όπως η καταμέτρηση ως το 20-30, η μέτρηση μιας ομάδας έως και 10 αντικειμένων, καθώς και τη δημιουργία σύνθετων μοτίβων. Η μεγάλη ποικιλία των μαθηματικών και αριθμητικών δραστηριοτήτων που τα παιδιά εισάγονται στο νηπιαγωγείο δημιουργεί ένα σημαντικό θεμέλιο για πιο προηγμένες δραστηριότητες μαθηματικών στις οποίες θα εισαχθούν στο δημοτικό σχολείο. Στο σχολείο, τα παιδιά κατά πάσα πιθανότητα θα αναμένεται να αναγνωρίζουν όλους τους 10 αριθμούς και να μετρούν μέχρι το 20 και πέρα. Ένα βασικό πρόγραμμα σπουδών των μαθηματικών του νηπιαγωγείου περιλαμβάνει επίσης τη διδασκαλία των τακτικών αριθμών, της κατάταξης και της ταξινόμησης, και της δημιουργίας προτύπων. Κάθε μία από αυτές τις βασικές δεξιότητες θα θέσει τα θεμέλια για πιο προηγμένη μαθηματική και αριθμητική εργασία αργότερα στο σχολείο.

Κατεβάστε τα βιβλία δραστηριοτήτων “Προετοιμάζομαι για το Σχολείο” 

 

 

Γραφο-φωνολογία

Η γραφο-φωνολογική επίγνωση είναι η ικανότητα να αναγνωρίζουμε μεμονωμένα γραμμένα γράμματα και λέξεις. Μόλις τα παιδιά είναι σε θέση να αναγνωρίζουν τυπωμένα γράμματα, αναπτύσσουν την ικανότητα να αναγνωρίζουν ολόκληρες λέξεις. Ολόκληρη η αναπτυξιακή εξέλιξη από την επίγνωση των γραμμάτων μέχρι την επίγνωση των λέξεων ως την άπταιστη ανάγνωση αρχίζει συνήθως γύρω στην ηλικία των τριών με την επίγνωση των γραμμάτων και συνεχίζει μέχρι την ηλικία των πέντε, έξι ή επτά με την άπταιστη ανάγνωση.

Η Επίγνωση Γραμμάτων και Λέξεων είναι ένα υποσύνολο της ανάπτυξης της Οπτικής Διάκρισης. Ενώ η οπτική διάκριση περιλαμβάνει την ικανότητα της διάκρισης μεταξύ πολλών παρόμοιων αλλά διαφορετικών εικόνων, η Επίγνωση Γραμμάτων και Λέξεων περιλαμβάνει μόνο την ικανότητα διάκρισης μεταξύ διαφορετικών (αλλά, συχνά, και παρόμοια σχηματισμένων) γραμμάτων και λέξεων. Για παράδειγμα, τα γράμματα Α και Λ έχουν πολύ διαφορετικούς ήχους και πολύ διαφορετικούς ρόλους στην ανάγνωση και τη γραφή. Ωστόσο, η εμφάνισή τους είναι πολύ όμοια.

Είναι αυτονόητο ότι τα παιδιά πρέπει να έχουν επίγνωση των γραμμάτων και των λέξεων πριν μπορέσουν να μάθουν να διαβάζουν. Τα παιδιά ακούν τη γλώσσα γύρω τους και ακόμα βλέπουν λέξεις τυπωμένες στα βιβλία και στις πινακίδες, αλλά δεν κάνουν πάντα τη σύνδεση ότι μια ομάδα γραμμάτων σχηματίζει μια λέξη που έχει νόημα. Για να γίνουν πετυχημένοι αναγνώστες, με αυτοπεποίθηση, τα παιδιά χρειάζονται ένα ισχυρό θεμέλιο δεξιοτήτων προ- ανάγνωσης.

Κατεβάστε τα βιβλία δραστηριοτήτων “Προετοιμάζομαι για το Σχολείο” 

Ομάδα ikid

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

DSC04575

ΣΤΟΙΧ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

2014-09-28_171745

Ημερολόγιο

Οκτώβριος 2017
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Σεπ    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Ιστοχώρος Σχ Συμβούλου Βαγ. Κελεσίδη

διαδικασία της οργάνωσης

Το κουδούνι μας χτυπά κι αναμνήσεις μας ξυπνά!!

Δ/νση ΠΕ Ν Χαλκιδικής

 
Δνση ΠΕ Ν Χαλκ

ΑΡΧΗ ΠΡΟΣΤ. ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ.
ΠΑΤΗΣΕ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ ! !

2015-01-12_155041

ΦΤΙΑΞΕ COMICS

Πάτησε στην εικόνα και ακολούθησε τις οδηγίες για να φτιάξεις τη δική σου ιστορία comic
2015-01-25_104533

ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΠΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

Η ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΣΤΟ ΔΙΑΒΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Το δίκτυο τοπικής ιστορίας του Νομού μας,στο οποίο συμμετέχει και το σχολείο μας.Πάτησε στην εικόνα για να μεταφερθείς στο  site  του.

2015-02-03_220847

ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΜΑΣ ΣΤΟ YOUTUBE

Σπηλαιο Πετραλωνων

2014-09-29_214250

ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ

Πάτησε πάνω στην εικόνα για να διαβάσεις ή ν ΄ακούσεις παραμύθια!

BKS.0242584

ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΝΕΟ ΠΡ. ΣΠΟΥΔΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ

2016-09-25_152148

ΑΓΓΛΙΚΑ Α + Β ΤΑΞΗΣ

2016-09-25_152856

WP Facebook Like Send & Open Graph Meta powered by TutsKid.com.