Στα πλαίσια του προγράμματος που υλοποιείται από τους μαθητές τηα Α και Β τάξης με τίτλο ¨Συναισθήματα” εχουμε ως στόχο οι μαθητές:
? Να μάθουν τα παιδιά τι σημαίνει σωστή επικοινωνία, συνεργασία, ομαδικότητα και σεβασμός της δικής τους γνώμης αλλά και της γνώμης του άλλου.
? Να συνειδητοποιήσουν ότι είναι άτομα μοναδικά, αναγνωρίζοντας τις δυνάμεις, τις ικανότητες και τα ατομικά χαρακτηριστικά τους. ? Να ενισχύσουν την αυτοεκτίμησή τους
? Να τα βοηθήσουμε να αναγνωρίσουν τι μπορούν να κάνουν και τι δεν μπορούν αλλά θα το προσπαθήσουν να το κάνουν στο μέλλον
? Να αναγνωρίζουν τα βασικά συναισθήματα : φόβος, λύπη, χαρά, θυμός και να μάθουν να χειρίζονται σωστά τα αρνητικά τους συναισθήματα.
? Να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιό τους, να ψυχαγωγηθούν και να έχουν τη χαρά της δημιουργίας.
Δρασστηριότητες:
* αναγνώρισαν και εξέφρασαν είδη συναισθημάτων
*διηγήθηκαν γεγονότα από την προσωπική ζωή που τους άφησαν κάποια συναισθηματική εντύπωση
*ζωγράφισαν τις διάφορες εκφράσεις του προσώπου
*έπαιξαν τα αγαλματάκια με παραλαγή έκφρασης συναισθημάτων
*διαβάσαμε διάφορα λογοτεχνικά βιβλία με σκοπό την αποτύπωση των συναισθημάτων
*κατατάξαμε τα συναισθήματα σε θετικά και αρνητικά
φτιάξαμε εικαστικές δημιουργίες με αφορμή τα είδη των συναισθημάτων
*είδαμε το βίντεο συναισθήματα και χρώματα από το φωτόδενδρο
Παίξαμε διαδραστικό παιχνίδι αναγνώρισης συναισθημάτων